att leva med sorg är också att leva

Nu var det verkligen så längesen jag skrev igen, har ingen inspiration alls.. dagarna går upp och ner hela tiden, Lukas växer och har blivit en sån underbar individ, jag är så otroligt stolt över honom!

jag har jobbat hela sommaren så det känns som allt roligt har jag fått lagt på is, det är tur jag har underbara arbetskamrater som gör det lilla extra i tillvaron! snart är det dags att sluta mitt sommarvik och jag får ångest, får så ont i magen av att veta att jag kommer bli arbetslös, hur ska jag klara mig ekonomiskt? en ständig fråga som kommer upp hela tiden... sjukt jobbigt att inte veta någonting vad som händer?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0