tjockis

det är dags att ändra min livstil när det gäller mat, åh mat... haha! jag ska försöka att komma igång med min viktresa igen, som sagt kan jag inte längre skylla på min graviditet, det var ju 2,5 år sedan nu.. och mina +25 ligger fortfarande kvar, inte alls roligt. så om ni har nå tips eller vill ha någon att promenera med så finns jag här med öppna armar, vill verkligen ha nått som puschar mig!!!! bye bye tjockis! måste bli förändring, kan ju inte ens vara mamma på heltid om det ska fortsätta såhär, fettomorsa! men okej, jag har fått nått fint av allt, och det är väll det som räknas, men det är ingen ursäkt nu!!!!

Kommentarer
Postat av: BLOPPIS - ae

Jag har precis startat en bloppis där jag säljer flera olika plagg till låga priser. Kolla gärna in och se om det är något du skulle gilla!

Om du anser denna kommentar som störande ber jag om ursäkt! :)

2013-08-02 @ 01:13:06
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0