äntligen klart

nu har operationen äntligen avklarats, allt gick bra tills uppvaket då ha. vaknade upp i panik!!! hans ögon var helt svarta och jag min pappa och sjuksköterskan lära blåhålla honom, men det gick inte han var så stark, tillslut fick han ett astmaanfall mitt i allt och vi lära försöka få honom att andas, syresättning och allt sjönk, tillslut ordnade det sig.. efter ett tag när han hade lugnat ner sig så började vi märka att talet inte var so. det skulle, han hade tappat namn på massa saker och kunna inte alla prata riktiga meningar utan sluddrade bara ..... så nu ska vi vänta ett par dagar och se om det blor bättre!!!

är så stolt över min stjärna, klagar inte alls, och gnäller inget trots operation och att han inte ätit på snart ett dygn!

mamma älskar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

har följt din blogg länge, tycker det är så roligt att läsa om din sons utveckling med mera eftersom jag själv är ung och ensamstående mamma så himla tråkigt att du inte uppdaterar oftare, men fårsår ju om du har annat att göra :P men är så himla nyfiken, träffar du någon nu, har du någon kille alltså. Har ju läst om någon Lennie från uppåt i landet men vem är han, va ni överhuvudtaget tillsammans? träffas ni fortfarande? om inte, har han tjej? känner du henne? ojoj mycket frågor, och förstår ju o man inte vill svara, men man kan ju i alla fall försöka att fråga hihi :P men asso skulle va inressant om du skrev ett inlägg om typ vilka killar du varit tilsammans med, och hur det fungerar med lukas etc. En sammanfattning av ditt liv de senaste åren alltså ^^Kramar / en nyfiken gävlebo ;-)

Svar: oj, tack det värmer att du tycker om att läsa det jag skriver nog om det inte är så mycket längre då jag lägger energi på annat.. Lennie var min ungdomskärlek om man kan kalla det så, vi var tillsammans 09 tror jag det var, en väldigt rar kille, vi träffas inte alls längre han har en tjej vad jag vet, verkar också jättegullig vet ingenting om dom två faktiskt :) haha, allt fungerar bra med lukas! händer inte så mycket i våra liv egetligen som är så intressant :)
nathalie

2013-01-30 @ 06:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0