dagis

nu är älsklingen lämnad på dagis och jag ska försöka ta tag i dagen, jag måste försöka få tag i mina betyg ifrån gymnasiet för den 16 är det sista dagen gör mig att söka höstens kurser... har mailet studiehandläggaren men inget svar än så länge ! skulle behöva gå till fsk med jag vill absolut inte bli återbetalnings skyldig på mitt bostadsbidrag ny när jag har haft studielån sedan januari... nog om det .. har inte varit mig själv dom senaste dagarna, tappat känseln flera gånger i ena halvan av ansiktet och i förrgår såg jag mörkare på ena ögat, blir så himla rädd.. varför ska ingenting gå som det ska.. mamma har sovit hos oss i några nätter nu och jag är så tacksam för all hjälp, hon städar lagar mat och donar till oss.. snacka om att det är välbehövligt! älskar dig mamma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0