love

nu ska jag försöka skriva lite igen.. känner ingen energi med att skriva längre vet inte alls vad.. iallafall så har det varit många sjukhus besök med både mig och Lukas, behöver inte ens säga våra personnr i kassan längre för dom kan han som jobbar där .. Lukas har fått en diagnos nu och eftetsom barnläkaren sagt att han har en kraftig astma och att jag måste dubbla medicinen för stt han ska bli bra så har jag ju självklart gjort det, plus en extra astmanedcicin som heter singulair .. men ack så fel dom haft han har inte alls så kraftig astma som dom sagt.. jag som kämpat för att få en lungrönten för att verkligen se om de är de .. men iallafall så fick jag en tid hos öron näsa hals och där undersökte en doktor Lukas och talar om för mig att han har rn stor körtel bakom näsan som gör att han får svårt att andas OCH förstorade halsmandlar?! efter alla 7484 besöken då dom även kollat i hans hals som dom säger så har dom missat det? jävla vård idag säger jag bara ... doktorn kollade även i öronen och säger tilö mig : tycker du han hör dåligt? ja som sagt så säger han va va va hela tiden, vet inte om det är ett nytt ord han lärt sig eller om han verkligen hör dåligt!? då säger doktorn; jag ska säga dig att han hör nästan inget för han har vatten bakom trumhinnerna, där man egentligen ska ha luft ... så min lilla älskling ska gå sommaren ut med alla problem och kolla om dels vattnet rinner ut, annats blir det operation i september för att sätta in rör i öronen och ta bort körteln och skrapa halsmandlarba !!!! tack för bra sjukvård !

varför har jag fått åka in på akuten hundratals gånger för att få honom att andas om det inte alls varit så allvarligt som de sagts?

nog om det, så utvecklas han varje dag .. nu kan han säga meningar. han säger så mycket nytt varje dag! mitt fina hjärta, som för tillfället är på dagis :) inatt hade jag en mardröm om att han bart bortrövad på dagis, så ja lära berätta det för hans fröknar eftersom jag. var livrädd...

själv ska jag in på magnetröntgen för att undersöka om jag har en sjukdom som heter MS.. berättar mer om det sen! nu ska jag passa på att vila lite innan det är dags att ta tag i dagen, ska dels åka till ängsbacken för att hänta mitt schema sen skriva ett bildkort om Lukas, eftersom han ska gå på ett annat dagis i sommar !


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0