:D

igår så var jag ut med mina fina tjejer, malin sandra sara, sara & ida :) vi satt hos sandra före och mös lite, åt kycklingsallad och bara pratade... sedan så bar det av mot lobby, var egentligen meningen att vi skulle gå ut i gävle men jag vet inte varför det inte vart så.. sara och ida drog iallafall till gävle!:)

tack för en trevlig kväll..<3


idag fick jag ett samtal från andreas mamma, lukas farmor!
hon hade varit hos ett medium..
och fått kontakt med andreas!!!!!!!!!!!
jag trodde jag skulle bryta ihop när hon sa det.. och när han hade en hälsning till mig?!
jag fick iallfall en hälsning som jag kommer leva med resten av mitt liv, jag är så glad!
jag ryste så himla mycket och tårarna bara sprutade ner från mina kinder när hon berättade allt..

och nu har jag beslutat mig för att jag ska gå till ett medium med, jag måste!
är det någon som kan rekommendera nått bra medium?

jag älskar dig andreas, mer än något och saknaden är så grymt jobbig och stor!
det är inte rättvist du ska vara här med oss, med mig och din son, dina vänner och din familj!
du hör inte hemma någon annanstans! <3


Kommentarer
Postat av: caroline

hej! tänkte bara tipsa om ett superbra medium. pierre hesselbrandt heter han, han är klockren!!!

2011-11-04 @ 18:09:43
URL: http://ehncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0