grattis lukas på din 1 årsdag!

GRATTIS ÄLSKADE LUKAS, för mig är du allt <3


idag fyller min lilla ängel 1 år, kan ni tänka er?
att för 1år sedan visste jag inte ens vem du var, jag längtade så himla mycket efter dig.
att jag låg med världens värkar för att få se dig, mitt lilla underverk!

och nu är du hela 1 år gammal, jag kan inte förstå!
vad tar tiden vägen?

du är den mest efterlängtade och älskade person som någonsin vandrat på denna jord!
du har så många runt omkring dig som älskar dig så enorm mycket och en av dom är jag,
tänk att just jag fick äran att vara din mamma, att du är min EGNA lilla son!
det går inte att beskrvia med ord, min stolthet!
såfort jag ska skriva om hur mycket du betyder och hur stolt du gör mig så rinner tårarna ner från mina kinder!
lilla lukas!

jag vill aldrig tänka mig ett liv utan dig, för det är du som är mitt liv!
för mig är du hela världen och jag kommer aldrig att sluta mata på dig kärlek <3

jag önskar så mycket att du andreas fick vara med och dela denna dag med oss!
få vara den stolta pappan jag vet att du skulle vara, få se din son växa och upptäcka nya saker varje dag!
det är fruktansvärt tomt utan dig, och jag lever för oss båda nu!
jag får vara mamma och pappa på samma gång, egentligen ingenting som stör mig..
men jag skulle så gärna vela ha dig i liv så lukas hade sin egna bästa pappa att se upp till och lära sig saker av!

jag minns så väl när jag berättade för dig att vi skulle ha barn, jag tror du trodde jag drev med dig först,
det var din dröm du vela så himla gärna skaffa familj och ha ett litet barn att uppfostra, lära han meka och allt du kunna om bilar, det var din grej! när du berättade för mig att du skulle göra dig av med din älskade merca( som var ditt liv) för att köpa en familjebil åt oss, när vår lilla skapelse skulle komma.. han skulle ju åka tryggt!
jag ser dig varje dag i lukas, ni är så lik varandra, och jag tror du lever vidare i honom, ibland så ser jag dig, fast det är lukas!! lukas är du och du är lukas <3
varför ska livet vara så fruktabnsvärt orättvist, det är inte menningen att det ska vara såhär!!
du sitter alltid kvar i mitt hjärta det vet du, och jag älskar dig så starkt!


nu ska jag fortsätta fixa tills alla kiommer för att fira min älskade prins!
och din mamma och rolf kommer idag med andreas, det hade du varit så glad över!


hipp hipp hurra min älskade <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0