<3

jag känner att jag alltid skriver dagen eftrer.. haha!
iallfall så IGÅR... så vaknade vi vid 8, strax därefter kom lina och charlie
charlie och lukas lekte en massa.. sen eftera tt dom hade åkt så kom malin natta och oliver
och herregud vad stor han har blivit, oliver alltså! på vissa kläder har han samma storlek som lukas,
hahah!!:) sen när dom åkte då sov jag lite middag med lukas, så otroligt skönt, 20 min vart det då ringde telefionen då var det min kusin robert, han kom hit så pratade vi lite, jag har nämligen haft hans hemnyckel i över ett år snart :) så det var dags att hämta den med!:) när han åkte kom malin natta och oliver tillbaka :) sen kom lina charlie och ludvig igen med, så vi gick till stadsparken så dom fick leka lite, älskar att se lukas leka med andra barn,
ludde tog han om honom så mycket, åkte ruschelkana med lukas i knä och allt, bar honom runt :)

när jag skulle gå hem sen, så kom frida haha :) vi umgicks ett litet tag innan det var dags för mig att
gå på föräldrarmöte på dagis,  (vuxenpoäng) !! känns overkligt att man har varit på sitt första föräldrarmöte...
mitt hjärta! <3


jag är så otroligt stolt över min son, och ingenting i världen kan ändra på det!
han är så fin, och jag älskar honom mer än någonting annat!!!!




idag ska vi bara ta det lugnt och mysa för engångskull!
men nu måste jag gå, lukas klättrar upp och ner i soffan hela tiden...

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0