<3

hallojs bloggen!

igår på dagen så var ludde och charlie här och lekte med lukas och alla hans leksaker..
jag vet inte vart jag ska göra av allt... haha!! men mne det är alltid bra att ha !:)
senare så tog jag och lukas en promenad upp på stan för att gå på systemet en sväng sen var det ju barnensdag där.. träffade avelina & emma där så vi pratade lite med dom!
sen efter det gick vi hem, och lukas forstsatte leka, o jag kom på att lukas inte sovit någon middag ... bara 10 min!
stora killen, ungfär kl halv 8 kom frida hit, vi tänkte ta ett glas vin och umgås, bara prata lite..
vid 12 drog hon för då skulle hon vidare till krogen, partypinglan!

idag taggar jag däremot utgång med favorittjejerna, äntöligen är alla på plats igen! som det ska vara!<3
gävle blir det, och de kan ju bli spännande, eftersom jag aldrig varit ut där.. eller joi bara på bilagan, interpool, söderhielmska ...

nu ska jag busa med lukke, älskar det!


pusss


lukas 11 månader;




moster och lilla jag 4 mån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0