sjukhus

igår hängde jag med eka lite, följde med henne och åt..
sen så satt vi hemma ett tag, sen kom snälla anna för att passa lukas en timme åt mig medans jag dansade!
när jag kom hem igen, så var anna alldeles likblek i ansiktet och jag såg att nått var fel :s
hon hade så fruktansvärt ont i magen, så jag bad henne ringa 1177... sagt och gjort..
jag skjutsade in henne till akuten och där fick hon ta massa prover..
tillslut vart det operation på stört nästan!
först så trodde dom att det var blindtarmen, men det visade sig att hon hade en cysta i magen :'(
stackars!!! nu sitter jag hemma, och väntar på att få åka in!

lukas ställde sig upp i sängen idag !!!!!!!!!!!!!
kolla man bort, så sen står han, har han tagit tag i spjälsängskanten och tryckt sig upp..
hur lycklig var inte han då?

mammas kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0