GREECE!

Fööörlååååt för dålig uppdt..
jag har inte haft tid att skriva någonmting känns det som..

det som har hätn är iallfall att jag har varit till grekland 1 vecka med Anna och min älskade hjärteliten!
har haft det helt underbart och det är så roligt att se lukas få uppleva"sommar" tråkigt nog var att han vart sjuk nästan samma dag som vi kom ner, jätte krasslig i bröstet och hade svårt och andas, och jordens hemskaste hosta.. fick näöstan panik!! var till ett apotek där för att försöka få nått slut på det, men dom förstod ju verkligen inte vad vi sa, och hade iallfall ingenting till en sån liten bebis menade han på.. suck!
vi gick vidare till sjukhuset, och där var dom så otroligt otrevliga, och fattade ingenting heller..
så jag bnestämmde mig för att vänta tills vi kom till sverige!
sagt och gjort!!

iallfall så hade vi bokat ett hotell i zakynthos, krinas eller vad det hette..
när vi kom till xakynthos flygplats talade en värdinna om att vi hade blivit förflyttade, pga att itne hotellet hade öppnat än?!?! aja.. konstigt att man kunna boka det då..
men vi vart iallfall uppgraderade till " det finaste" bästa hotellet på xakynthos.
mjo, jag vet inte om jag kna hålla med till 100 att det var så jätte fint ochj bra,
hårda sängar och dålig service men annars ska jag ABSOLÙT inte klaga..
kollade man ut från våran baljkong såg man polen och havet..
en trappa ner så var man vid havet, sååå himla underbart!

lukas hann med och bada 3 gånger iallfall, jag hade sätt framfr mig att han skulle plaska hela dagarna jag, men nej! suck (: stackars liten..

maten var jättebra, vi hittade ett ställe som hette legends, där åt vi steak fajita, AS GOTT!
och även pizza, jag testade mig på en grekisk sallad en dag med, men slutade i besvikelse..
jag är inte så bra på att våga testa nya maträtter.

sen skulle jag prova på en maträtt som jag malin och sandra ÄLSKADE när vi var i kreta för några år sedan, den berömda CHICKEN ALA CREME, okej sandra och malin var inte avensjuk.. BLÄ!
ingen smak, och usch! haha.. så det var en besvikelse!

alla var som galna i lukas, dom som bodde och jobbade där, slet och drog och alla pratade med honom!
en kväll på en resturang så kom en servitris som jobbade där fram och tog lukas ifrån mig hon sa " ät ni jag har honom" hahahah.. shit va rädd jag var, hon gick bakom där dom lagar mat och allt med han, gick och sjöng och pratade, på grekiksa såklart, lukas hade ju pokerface...  :)

jag har iallfall haft en underbar vecka, uppdt mer sen med bilder och mer skrivande, har inte tid nu är hos pappa och firar honom som fyller 62 år.. shit 40 enligt mig!

grattis älskade du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0