fotbollll

idag har jag umgåts med marie, vi var på polisen för att hon skulle hämta utt sitt pass, den lilla rackaren ska åka till zakynthos snart... men jag kom ju nyss därifrån satt :D lite roligt att hon ska till samma plats!!
sen efter det gick vi till försäkringskassan, såklart så krånglar min föräldrarpenning så jag fick bara betalt för 10 dagar.... så jäkla drygt!! och inte går det snabbt heller när man har med dm att göra!

efter det så gick jag till jernvallen för att kolla på min älskade ludde nör han spelade fotboll!
han var så duktig, man kan inte bli mer än stolt.. så sjukt vad jag älskar den grabben !!:)

nu är jag hemma, funderar på att gå hem till marie en sväng men vet inte..har så ont i huvudet:/


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0