:)

idag efter ett kom lina och hämtade mig..
jag följde med ovch hämtade ludde på dagis, då fick jag även pussa på avelina som var där :)
sen efter det så åkte vi hem till svibacka, och där har jag varit fram tills nu för en timme sen :)
lekte med ludde och charlie hela dagen, grillat och massa!! även så har ludde charlie & lukas badat badkar tillsammans, sååå söta!! :) jag älskar verkligen den familjen! <3

nu är jag hemma, och jag ksulle behöva tvätta å städa
men tvättstugan är upptagen, eller det är ingen där med grannen har tid.. vill ju inte vara tjuv och ta den utifalll hon behöver den, har sms:a men inge svar, for nog gå upp å knacka på :D
sen så vill ja städa men har slut på skurmedel såklart... suck!

nu taggar jag BB!!
undra vem som får lämna, jag tror det blir sara?
vem tror ni ?





hur fin är inte min son då??
jag är så oerhört stolt !! <3

Kommentarer
Postat av: Rudi

Fina bilder. Lycka till med allt.

2011-06-06 @ 03:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0