:)

igår sov jag och älskade L hos pappa min!
gjorde mat till dom - tacogratäng!
sen vart det hallon och jordgubbar m. gladd o grädde till kvällen!:)
var skönt att umgås med dom nu!

jag och lukas trängde ner oss i amandas säng, mysigt!
men jag kunna inte sova, det brännde så förbanant i magen och ryggen..
spelade ingen roll hur jag låg så gick det inte!! usch...
så kl 03.00 gick jag upp ett tag, och såååklart vaknade lukke då med...


idag kom harje och hämtade mig hos pappa, vi åkte till öppna förskolan!
vad roligt det var, jag saknar harje så mycket! bästa vän!
fick umgås med dom i några timmar, sen åkte vi å handla, och jag hem till mig!
jag och lukas har busat lite, och jag har tränat lite hemma!

nu sover lukas, och jag gjort det ett bra tag, dags att väcka så han får lite mat :)

pyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0