crusing

Hallåååjs,
igår hade jag en supertrevlig kväll!
malin och natta kom hit, och vi drack lite!
sedan gick vi hem till marie, där malin elin sandra thomas larsa ludde ellner och adam var!
dom kollade väll mest på fotboll och vi spelade kort!
efter ett tag ringde hannah ifrån hudik och sa att dom var i sandviken!
så vi snabbade oss ner till dom!:)
sen så fortsatte vi gå och titta på folk, nadja rosanna micha natta & tobbe kom
så vi följde med dom.. var på 8:an en sväng där träffa vi emma!
kul att se så mycket folk!!!:) var ju ett tag sen.. haha!!

sen så gick malin och natta hem till mig, och jag följde med nadja o co runt lite!
efter det så var jag helt slut, är inte van alls jag att vara uppe länge nu känns det som..
kanske länge men inte att hålla ugång!:)


jag älskar verkligen mina vänner!!
och mitt liv <3



skriver mer sen, puss!
ch bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0