<3

hallojsan hejsan!

gud vad jag älskar mitt liv, och mitt barn!
jag tänker ibland tillbaka, vad gjorde jag utan lukas?
en skrämmande tanke, jag vill aldrig vara utan han ju..

igår var jag ner på stan med sandra malin och lille elias!
viu gick runt lite, sedan bestämde vi oss för att äta på sibylla. mumsigt!
mina fina vänner <3 är så glad att jag har dom.. från dag 1 till den sista, som jag och harje skulle sagt!
efter ett tag kom MARIE:D shiiit. vad jag har längtat efter den tjejen, vi har inte träffats på ett tag, men när vi väl gjorde det kändes det som vi aldrig varit ifrån varandra! <3



lite bilder från zakynthos ;






























mer kommer! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0