1 maj!

igår hade jag jättetrevligt, jag hängde med anna!
vi åkte till axmar till hennes systers tjejs stuga..
där var det lite folk,
hade mysigt och grillade, lukas var så sjukt snäll och lugn, fick nästan en chock, mammas ängel!

jag  anna hennes mamma & lukas gick iväg och kollade in kasen som hastigast, nog enbart för att få lite värme..
eftersom vid havet blåser det isvindar vill jag lova!

sen åkte vi mot stigslund igen, stannade och köpte pizza och ost och kex.
ulla jag o anna satt och mumsade på det och när lukas hade somna, så tog jag en cider!

tack för igår alla som förgyllde min dag, speciellt min älskade hjärteliten!!

tänk förra året? då var man den "coola!" som skulle dricka och springa runt och tro att man ägde hela världen, jag saknar det VERKLIGEN INTE! är så sjukt glad att jag har lukas!
han har ordnat upp så mycket i mitt liv, och gett mig mitt liv tillbaka, som jag vill ha det!!!


idag ska jag och lukas åka hem till pappa/morfar o sova där!
ska bli värsta mys, titta lite på BB och äta god mat!:)


skriver mer sen!

andreas<3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var ju barnvakt åt avelina förra året ;)

2011-05-01 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0