POST

hej alla, jag har verkligen ingen energi eller ork att skriva mer..
kanske kommer ändra på det någon gång, hoppas jag..
för det är rätt skönt att skriva av sig!!

idag fick jag ett paket med posten, undra vad det var...
två stycken inslagna paket och ett brev!
ifrån andreas pappa (lukas farfar) och hans familj..
jag började storgråta direkt när jag såg att det var från dom!!!!!

ett så himla fint halsband med ingraverat " LUKAS" på framsidan och " från Farfar & carina" på baksidan..
sen en jättefin silverbjörnram.. så himla fint av dom!!!!!
vet inte hur man ska kunna tacka, man blir så glad!

bilder kommer på det senare..


andreas, jag saknar dig så sjukt mycket!
jag är så otroligt glad att din familj bryr sig om lukas nu!!
det börjar bli förändring, att bara få en liten sak ner skickad till honom, betyder mer än allt..


nu ska jag kolla BB live, sen sova!
puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0