får mig att förstå att en vän som är så är det finaste någon kan få..

jag är inte hel, det är nått som fattas..
jag vet inte vad jag gjort för fel..
eller jag vet vad jag gjort, men jag ser det inte som ett fel..
jag lovade att ALDRIG lämna dig.. aldrig..
jag ville att du skulle lita på mig!!
det gör så ont i hjärtat...

tänk er själv att förlora den som betyder så inåthelvete mycket för er..
känn efter! och ingenting kan jag göra heller, det är bara att försöka hinna ikapp vardagen..
det är tur att min älskade lilla lukas finns hos mig! utan dig är jag inget älskling <3



så nu vet ni varför jag mått dåligt..
jag har förlora en bästa vän.



nu är mamma/mormor ute och går med lukas, så jag är helt ensam..
vad gör man ? jag är inte van med detta eller..
ett lugnt och tyst hus..
nu ska jag sätta på HÖG musik, hoppa runt lite kasta lite kläder här och var och bara vara :D
pUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0