DOP

igår var det dop för min älskade lukas..
gick jättebra, han gnällde lite när prästen skulle lyfta upp han, men han tog av honom mikrofonen så alla skraatta..
jag var såååååååå nervös, tog till och med en lugnande innan, plus att jag var jätte dålig i magen :o haha.. så anna kom med nå jäkla piller före själv dopet.. nått från thai.. när klockorna började slå och jag skulle gå ut med lukas, så var min puls så himla hög... tur att niklas och lina var med mig (gudfäräldrar) är såå himla glad att jag valde dom, jag vet att dom alltid ställer upp, och kommer att finnas för lukas..

det var rätt mycket folk som kom, vi hade beställt 5 st smörgåstårtor och ALLT var sopslut..
tråkigt att man inte hann vara så sovial med allt folk, önskade jag var fler personer samtidigt..

lukas farmor Lena hennes kille Rolf och Lukas farbror Linus kom även, så oerhört roligt..
blir så påmind om andreas...

så i början av dopet sa dom ; Nathalie och Andreas barn.. och vi vet att andreas finns med oss i himlen... :'( var så svårt att hålla bort tårarna!!
min älskade andreas.. om du ändå hade varit med!


kommer lite bilder snart...


anna var fotograf;



min älskade ludvig



natta malin & frida <3



marie & hennes mamma <3



malin & elias <3




max <3



amanda <3















gudföräldrar <3








nadja <3


pappa <3



kyrkan



elias <3



max mumsar smörgåstårta :D


farmor och lukas <3








linus och ludde <3




mycket mer bilder kommer.. men nu måste jag lägga lukas <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0