<3

idag var anna så snäll att följde med mig för att lukas skulle ta 5 månaders sprutan...
jag hatar det verkligen och ingen annan kunna :/ skönt med lite stöd..
höll på att svimma, kände verkoigen hur jag vart typ förlamad och varm..
iallfall efter det så åkte vi till gävle för att leta en jacka, kollade lite kläder osv
så bjöd hon på mat, lite najsigt!!

sen kom jag å eka med välrdens ide, eftersom vi inte hade nått att göra åkte vi med anna när hon körde tåg
till örebro, fram och tillbaka !!  hahaa fan va roligt vi hade det! och hjärtelite charmade nog varendra en han!!:) mammas älskade ägodel!
och sen har lilla lukas fått suttit och kört tåg han !:)
väl där så bjöd jag dom på mat !! jag och anna fick springa till närmsta matsak för vi höll på hungra ihjäl och att vi bara hade typ 20 min påp oss innan vi skulle åka!! medans satt malin kvar på tåget och passa lukas :)


så nu efter en låång dag, ska jag försöka få lukas att somna
han verkar ha så ont i benen efter sprutan!!:(
imorgon kasnek jag ska till lager, men det vettafan..
får se annars får vi se om jag ska försöka träffa älskade harje:) ?!

måste sova!!!

pusss



sekunder och minuter av vårt liv, som aldrig kommer tillbaka..
låt dig då ångra det du gjort och förstå vad som går till spillo
i mina ögon kommer du alltid att vara älskad, men vad hände?
förstår inte att det kan bli såhär.
det som händer är ju pinsamt!
jag älskar för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0