sommar

idag har min älskade syster gått ut 9:an.. så har varit och kollat på hennes avslutning!
så himla duktig är hon, fick guldmidalj och diplom för att hon har gjort klassikern i 3 år i rad, alltså simma sprungit cyklat och åkt skidor ! :) sen så hade hon oerhört bra betyg med vill jag säga, mycket bättre än när jag gick ut 9:an!!
kommer bli någonting stort utav henne! jag är sååå stolt <3

sedan åkte vi hem till mig för att fika lite, tårta och sånt!
niklas lina ludde och charlie följde också med!
jag spelade lite fotboll med ludde, sen vela han stanna kvar när dom åkte hem
så det fick han självklart göra :) vi gick ner och matade ankorna och sedan vidare till lekaparken, där mötte vi emma hennes bror och avelina :) så vi lekte där ett tag,
lukas fick gunga för första gången igår åh lill hjärtat vad han skrattade, måste lägga upp vidion ifrån det!
han tycker så mycket om att var ute, och jag älskar att se han må så bra!
han är nästan alltid glad och det värmer mitt hjärta!

om bara det dumma i bröstet kunna försvinna på honom? undra vad det är hoppas det inte är nå astma liknande..
låter ju som han är tvär förkyld fast han inte är det:s
har fått nått luftrörsvidgjade men det verkar inte hjälpa :(


igår så fick lukas krypa omkring naken på golvet, jag tänkte att han kissar ju inte..
först så lägger han av värdlens stråle och kissar på golvet, sen följer han efter mig in i köket, och när jag kollar bak har han bajsat på hela golvet och krypit runt i det hahahaha!
lilla hjärteliten! ;) sånt är livet ibland, och glad var han för det!! :)

nu har jag nyss varti ute på en liten promenad på 1½h såp nu ska jag krypa ner i sängen!

imorgon ska jag upp på stan och underhålla ludde medans lina klipper sig!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0