sommar

hej hallå där!

idag har jag och lukas spenderat dagen med ludde medans mamma lina klippte sig, åt glass sen var vi  till lekparken osv! :) ludde cyklade, han är så duktig som cyklar utan stödhjul nu !! :)

sen kom lina tillbaka då tog vi en fika, sedan matade vi ankorna.. då kom även niklas och charlie!
sen så cyklade dom hem, guuud vad jag önskade att jag hade en cykel, om man hade pengar dååå!!!!

efter det så träffade jag och lukas moffa, gick i lite affärer och sånt, sen bestämde vi oss fär att gå hem til mig och fika, lukas badade ute på altan, han älskar det verkligen, lite synd att han ställer sig upp hela tiden !:D

sen har jag även hunnit med valbo med mammsen :)

nu ska jag slappa på soffan, imorgon ska jag hem till ludde, men först kolla på studenten !



hjärtat somnade framåt i vagnen :)



lukke och victor :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0