midsommarafton

lukas första midsommarafton, vilken känsla!
att få bärqa med sig ett barn, mitt eget barn!
visa upp honom för alla, och bara få känna sig stolt
för hur vacker han är!

dagen igår spenderades först med att vi var i jäderfors, åkte traktor och släp med en massa massa barn,
och det var väll ett tiotal traktorer med släp! jag mimmi monika johanna dexter douglas LUKAS och amanda
åkte, medans pappa och björn tog bilarna dit för att vi skulle slippa gå hem,
när vi väl kom dit så var det resning av midsommarstången, sedans dans kring den, pappa(moffa)
tog med sig lukas och dansade och dansade, lukas tyckte det var så kul det såg man!













efter det så åkte vi hem till min bror jimmy för att umgås där och äta mat och leka lekar!
vi hann inte komma dit förrens pappas telefon ringer, alex har krockat!
krockat in i en lyckstolpe och sedan slungas ner i diket, stackars liten!!!!
jag fick panik, jag visste verkligen inte vad jag skulle ta vägen, vi åkte i 190 dit
och där står min fina bror, på vägkanten helt darrandes och helt ensam,
bilen var bara mos, och han klarade sig med lite skrapsår!
han hade verkligen änglavakt vill jag lova!








jag älskar dig alexander, jag skulle aldrig någonsin klara mig utan dig
och skulle aldrig vela det heller, aldrig aldrig aldrig!
jag hatar bilar, jag hatar dom!!!!!

iallafall så åkte vi vidare, och när vi kom fram åt vi lite lunch, sill lax potatis och sånt!
sen så tävlade vi, massa olika tävlingar som: dart,boll i hink, frisbee golf, kubb, m.m!
jag och björn vart i samma lag, och vi vann såklart!!

sen vid 01.00 skjusade pappa hem mig och lukas, då var det dags att sova,
verkligen efterlängtat! men det var en underbar dag med släkt och ävnner!

tänk för bara några år sedan när man drack så mycket att man inte minndes va man gjorde den dagen ?
usch tack och lov för att dom tiderna är borta, tack L <3

nu ska jag mysa med lukas som står och hoppas vid mina ben!!

bilder kommer så fort jag lägger in dom !
pusss














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0