fna

Vissa dagar, vissa tillfällen, är det extra svårt att inse att du inte finns hos mig längre. Jag kan drömma mig tillbaka till den tiden det var du och jag. Under den tiden fanns det nog inga problem, under den tiden du och jag var tillsammans. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå. Jag kommer aldrig förstå. Jag vill inte förstå. Jag saknar dig så mycket.
jag önskar du vore här, fick se din son göra massa framsteg, se honom skratta och prata, krypa och ställa sig upp.
höra honom säga ; da-da-da!
jag önskar jag fick hålla din hand, känna din närhet och bara ha dig här!!!
varför ska allt vara så orättvist, varfrö ska just jag gå igenom detta?
varför varför!!!
jag kan inte förstå, att du, min vackra försvann!
du kommer ALDRIG komma tillbaka!
det gör ont, det svider och jag vill bara skrika!
jag är ensam, helt ensam.. var är du!

an


tänk att få ligga i din famn, och höra ditt hjärta slå!






<3

Kommentarer
Postat av: frida- 20 år och mamma.

jag älskar er <3

2011-06-20 @ 20:37:13
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0