farfardag!

igår åkte jag anna johanna amanda och lukas ner till grönalund, för att träffa lukas farfar för första gången!
åh herregud så lik andreas han var, jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta, det var underbart!
och att se han och lukas tillsammans får mig att bli helt varm i kroppen, tänk om det ändå var andreas.....

somsagt så tog han ledigt från sitt jobb och var med oss hela dagen ända till kl 9 på kvällen!
åkte massa karuseller med honom och sen bjöd han mig på mat!
så himla snäll och lättsam att prata med, jag är så glad!



































och idag var jag upp emed tuppen och följde med älskade harje till valbo :)
vi shoppade rätt mycket på så lite tid, och vad skönt det vaar att bara få umgås hon och jag!!
saknar verkligen det, och henne för den delen! :)
sen åt vi buffe iaf, as gött!
nu ligger jag hemma, aaaaaas fint väder.. men jag är så trött ?
känns som jag inte sovit något alls, bara jäspar och ögonen vill inte vara uppe!!



mitt allt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0