astma

igår åkte jag och lukas till min bror och hans familj, var där hela dagen och hade det underbart, sedan bestämde vi oss för att sova kvar, till kvällen så fick jag åka in på akuten med lukas.. lina snäll som hon är skjutsade och följde med! han har varit så rsslig i bröstet sedan vi kom hem från utlandet, och nu jäklar var det dåligt!
så vi fick komma upp och ta massa prover och dom lyssnade på hans bröst, vilket resulterade att han hade astma!!
idioter som inte kan kolla upp sånt utan att man lär åka upp 294032 gånger innan man kan få ett svar.
skönt att få veta vad som har varit felete, så nu har han fått inhanulator som han ska andas i 5 gånger om dagen med brikanyl! stackars, det är en liten söt anka han ska ha som mask att andas i, han är så duktig mitt hjärta!

jag hade ju också astma när jag var lite, och andreas trånga luftrör..

jag är så stolt över min älskling, men att du aldrig får vara frisk :( det tar på krafterna, att behöva vara orolig jämt! men det är man ju vilket som, så det spelar ingen roll!

ikväll ska jag följa med min kusin malin och henne kille till holmen ! ska bli sååå kul! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0