true love

hallåjsan, nu är det full fart i huset!
lukas älskar att leka med alla leksaker, och kan äntligen underhålla sig själv lite...
vi ska precis käka frukost tillsammans och sedan busa lite mer!

jag låg och tänkte en massa igår, massa massa på andreas!'
jag har nog inte förstått än att han är borta ur våra liv?
att han aldrig mer kommer att komma tillbaka, och att lukas aldrig får träffa sin pappa!
det är så my ket känslor hela tiden, och jag önskar att någon kände som jag, så jag hade någon som förstod!
det är verkligen sjukt vad dåligt en människa kan må? utan att bryta ihop, eller att något ska hända.
jag vill verkligen inte klaga, men i min blogg skriver jag från mitt hjärtaa och stör det er, så läs inte!:(

nu är min son 9 månader, 9 hela månader redan... en hel graviditet, fast utanför!
jag älskar honom så mycket och vill ALDRIG vara utan honom..
jag hoppas han förstår vad han betyder!!
jag trodde seriöst inte att man kunna vara såhär stolt som jag är,
eller att man kunna känna så starka känslor, och älska så mycket!
jag förstår nu vad ordet älskar betyder, det har du visat mig hjärteliten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0