kyrkogården

idag vågade jag mig upp till kyrkogården, på länge!
jag vet inte om det är fr att jag inte vågar utsätta mig för att må ännu sämre..
det var så fint där på minneslund, hemskt nog var det att jag inte hade några blommor med mig!
men jag var där! jag stod där, och jag grät! jag kände dig andreas..
allt liksom bara försvann, och jag fick bara vara..
helt ensam, och det var helt underbart att få lite ensamtid med dig andreas!
:'( i min fantasi, vill jag då förstöra allt med att säga!

lukas är hos morfar, och jag har precis kommit hem nu.
ligger på soffan och kikar lite på tv!
igår var det bröllop för micke och maria, på konserthuset i gävle
å det var så underbart fint, så många glädjetårar!
och såklart så fångade jag brudbuketten, vilket sägs att man ska gifta sig inom ett år?
ja det tror jag säkert på!

nu åskar det med, så jag stänger ner det här nu!
puss

Kommentarer
Postat av: Wictoris

Hej!

Måste bara säga att du har en väldigt gullig son.

Hoppas de är bra med er=)



//

Wictoria och Sonny(min son)

2011-07-12 @ 22:08:02
URL: http://wictoriaochsonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0