FÖRSTA STEGEN

halllå, nu var det längesedan ja skrev igen..
och jag lovar hela tien att jag ska bättrea mig på att skriva men det värkar inte gå så bra tycker jag ? ;D
men jag lovar jag ska bättra mig!! jag vill även hålla mig själv uppdaterad på vad som händer, så man kan gå tillbaka och titta på saker och ting som ahr hänt vilket är så himla bra!!:)

 hör o häpna, så har lukas idag tagit sina första steg, han tog 5-10 steg alldelses själv gubben min,
och herrejösses vilka glädje tårar det kom vill jag lova!!
han är så duktig min älskling! och jag blir bara stoltare och stoltare, det värker i hjärtat för att jag älskar honom så mycket, värker i hela kroppen!

andreas, du skulle varit så stolt, och att se lukas glädje när han tog sig fram alldelses själv, du skulle smälta!
jag saknar dig så mycket, jag hatar det! och jag hatar att jag (IBLAND) måste dölja det för att vissa människor
inte tål att jag saknar dig så mycket som jag egentligen gör !
det gör så ont... vill ha dig här!



lukas och hans bästa vän lovis<3
tänkte lägga upp lite bilder med.. i nästa inlägg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0