<3

god förmiddag!!:)
nu för ett tag sedan har jag o lukas konmmit hem från våran morgon promenad,
vi fick sällskap avv ullis och hennes otroligt söta alexander!:) han är bara 1½ månad äldre än lukas!
vi gick runt och pratade en massa, var så himla trevligt!:)

jag och lukas har nyss ätit, och jag tänkte försöka hoppa in i duschen en snabbis, om lukas vill vara inne i badrummet! tänkte tvinga han att vara vaken tills efter jag gjort mig klar, så han kan sova i vagenen, jag ska nämligen umgås med nadja idag, så himla kul <3 min älskdae!

och anna var så otroligt snäll och hjälpte mig att bygga en egen sänggavel i förrgår, hade sett hemma hos henne den hon hade som hon gjort själv och vart helt kär i den, så nu har jag en lika dan! PERFEKT! tack tack!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Var jättetrevligt! Får ses något mer tycker jag, så de busiga pojkarna får busa av sig med varandra, hihi :) Kram

2011-07-19 @ 21:18:50
URL: http://ulliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0