01.24-24 januari 2009, klockslaget då du vart en ängel

fuck of jäkla dag, och imorgon med!!
hur ska man kunna klara sig egentligen!
jag tänker och tänker och får en sån otroligt konstig känlsa i kroppen..
det känns precis lika som när jag fick reda på att du var borta andreas!!

jag vill blunda, hoppa över en dag!
inte existera just nu, inte plåga mig själv att gå igenom detta!!!

01.24 jag älskar dig andreas.
det var då du vart himlens vackraste ängel.
mitt minne, och den jag ska leva för!


för all framtid ett hjärta för dig <3


































































vackraste andreas <3



hur kan det vara du andreas som ligger i kistan :'(




underbar och älskad <3




platsen där du försvann :'(



så himla fin kista, jag kan inte fatta att det är DU som ligger där i!!!!!!!!!!! :'(




jag hatar tanken på detta!!!




Kommentarer
Postat av: Linn

Stackare.. :( men visst är det väl 1 år sedan?. Tänkte på rubriken och de du skrivit till vänster. Då står det 2009..

Hoppas du haft en någorlunda bra dag med tanke på dagen.

Kram till dig och lukas! :)

2011-01-25 @ 01:43:30
URL: http://lixx.blogg.se/
Postat av: Anders

Läst denna blogg många gånger och det är en mycket fin blogg tycker jag och du kämpar på enormt mycket vill ge dig all lycka i världen och mycket tragiskt det med Andreas KÄMPA!!.

2011-02-05 @ 10:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0