morning

morgon morgon!!
nu ligger jag och hjärteliten och myser i sängen..
han vaknade bara en gång i natt vid 3 och åt seda sov han till 7.
men sen somnade han iaf om ett tag men jag vet inte rikgit hur länge vi har varit vaken, han har mest legat
och sparka och "prata" medans jag legat brevid och försökt håla ögonen öppna ;p
gofisen då... <3 han fick ligga brevid mig i min säng från kl 07.00!

han blir så stoor, jag förstår inte ens att tiden kan gå såhär fort..
har den alltid gjort det ? det är nu man ser iallfall må jag säga!!

och kul att jag fyller 21 den 1 februari, inte alls lång kvar.
då är man gammal och grå.. snart 30. får åldersnoja..
var det inte nyss jag var 18 och fick gå på krogen ?!
haha! nä men nu måste jag iallfall mysa lite med lukas, han ligger och leker med sina fötter:)

skriver mer sen, puss och hej leverpastej!





Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det för fel med att fylla 30 ? Är hur bra ålder som helst:)

2011-01-16 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0