hudiksvall <3

igår var en underbar dag, jag tog med mig Lukas alexander & Alle till hudiksvall
för min älskade linn fyllde år!!!! först så stannade vi hemma hos andreas mamma " lukas farmor"
och hälsade på, det var ju första gången hon skulle träffa lukas! ihh, var jätte trevligt.
hennes syster var också där, så vi fikade och pratade om lite allt möjligt :)
kändes att det verkligen behövdes..
sedan kom andreas lillabror Linus dit med, oj vilken klump i magen jag fick..
han vad SÅ lik andreas, i både utseende och i sättet.. jag vela bara gråta!
jag lära säga ; linus kan jag få en kram.  sagt och gjort!
skulle kunna krama om han hela tiden!! och vet ni vad lillhjärtat linus säger?
kan inte du flytta till iggesund :(" jag bara; då kan vi gå ut med barnvagnen hela tiden, han bara: ja och kasta snöbollar på varandra :( åååh :'(!!!!!!!!

sedan så åkte vi hem till linn som sagt:)
där var det en massa folk :)
lennie, slickarn linn, Cissi,carro, nåntill kompis till linn, maria, jan, sedan kom cissi :)
åh jag har saknat den där familjen så himla mycket.
jag kan rent utav säga att jag älskar dom.
hela bunten !!!!! <3 så mycket kärlek!

synd att man missade Sara och lilla nea och Lisa :(
åkte precis när vi kom... typiskt!

sen abr det hemmåt, då träffade jag HAZZAN OCH YOHANNA<3
åååååååååååååååh, så himla saknad...
jag älskar dig hanna! mer än allt, världens finaste tjej <3


nej nu ska jag bädda ner mig, imorgon ska älskade Lovis döpas :D
älskade barn!


pussspåt

Kommentarer
Postat av: HANNA!

<3<3<3<3

2011-01-23 @ 17:55:54
URL: http://www.nattstad.se/h.n.a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0