HEJ FRIDA HÖGLUND!!!!

orka blogga när man inte vet vad man ska blogga om!!!!
idag har jag iallfall varit nere på stan och uträttat en massa saker med malin & sandra,
dels varit på systemet :s första gången sen jag vart 20 jag får köpa åt mig själv..
magiskt!! :D är så sjukt taggad tills imorgon, jag hoppas det blir underbart!!!

sedan så for vi till ica maxi där vi handlade mat som vi ska äta imorgon
bakadpotatis med kräftstjärtsröra ?! ;p mums i kulan!!

sen lite senare så kom eka hiit :D som om jag har saknat henne, och hon ska vara med imorgon!!
nu saknas bara fraajsan :(:( synd att inte hon kan följa med ut!
men egentligen så skulle jag inte heller vela gå ut i sandviken !?




lovaaaaaaaaaaan <3



lukas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0