hallåjsan

nu har jag glömt bort bloggen igen.. ;p haha..
gud, glömmer bort att skriva..
kan vara att jag har så fullt upp hela tiden, känns det som :)

igår var jag iallfall på max 1års kalas, tänk att han är ett år ? :o
ett år sedan min älskade vän sandra fick sin fina son.
efter det så följde jag med min bror för han skulle tatuera sig, i järbo...
satt där i några timmar haha.. är bra sugen nu jag med!!
har hittat en jättefin tatuering, självklart är den tillägnad till lukas :)<3


stira maxen <3

idag har jag inte gjort så mycket alls, jag har plockat lite och sånt.
lukas sover på altan.. sover hur länge som helst känns det som.
skönt för han, för inomhus sover han bara korta stunder och vaknar hela tiden.  :(
han behöver sova av sig lite, är vaken jämt och blir väckt av minsta lilla.
så nu har jag kommit på att han sover bäst ute!!
självklart är han fullt påklädd + lite extra.. nu när det är så kallt!!
senare idag kommer nog mammsen hit och bjuder mig på maaat, får jag hoppas:)
har saknat henne nu jag!! <3 lät som det var hundra år sedan vi sågs, så var det då inte!!

så saknar jag frida,thias & lovis med :( mina älskade vänner..
så fina, och underbara.. kan inte förstå att människor kan sprida den glädjen som dom gör.
och det bästa med alla är att deras lilla lovis är bara 7 dagar äldre än lukas, tänk vad dom kommer leka sen..
<3 kärlek till er






nu får vi se om jag kommer ihåg att blogga lite oftare, ska försöka :)

pöss / mamma natta


här är min glada skrutt, visst är han underbar..

Kommentarer
Postat av: frida-19 år & mamma till Lovis

UNDERBARA NI, JAG ÄLSKAR ER MINA FINA <3

2011-01-16 @ 12:26:48
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0