Frida Caroline Höglund


du är en sån fin vän & en vän som du, det finns inte många av dom!!!!
du är speciell för mig, och du jag är såååå glad att jag har fått lärt känna dig!!
du får mig alltid på ett underbart humör, och får mig se det ljusa i allt!
jag är så glad att lovis och lukas är jämngamla och kommer få växa upp med varandra!

Om jag kunde sträcka mig ut och fånga en stjärna
för varje gång du fick mig att le, skulle hela Vintergatan ligga i min hand!!

 jag vet vart jag har dig nu; bröstkorgen, strax till vänster <3



jag lämnar er aldrig!! <3

Kommentarer
Postat av: frida-19 år & mamma till Lovis

Jag älskar dig , tack för dina fina ord , blir helt varm i hjärtat <3

2011-01-29 @ 23:45:06
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0