första besöket på krogen

ÅÅÅH!!! vilken underbar dag igår :)

första gången jag drack på över ett år!!

det började med att jag och eka åkte hem till pappsen för att skriva ut jag har aldrig, frågor :)
sedans å åkte vi til systemet eftersom eka inte hade köpt något än!
sen efter det skjutsade hon hem mig och jag packade ihop lite snabbt, för sen kom harje och hämtade mig
för att åka till sandra och göra oss klar och äta massa mat :)
vi kom dit, men vi var ute i sån god tid hahah, vi träffades kl 1 och då kan man ju inte börja dricka..
vi vart hungriga ganska tidigtr, men då tänkte vi att vi kunna ju inte göra ordning maten redan då, för då skulle vi bli hungriga innan vi kom ut på krogen, så vi åkte ner till MC och tog några chees :)
efter det var det bara hem och börja göra sig klar, kan ju lova att man inte var van och sminka sig så mycket och fixa håret, så det tog ju sin tid haha !!:D
efter det gjorde vi iorning maten, bakpotatis med kräftstjärtröra/kyckling röra. men potatisarna vart aldrig färdiga så vi åt typ råa!! usch..

efter det så började vi dricka, spelade jag har aldrig och lyssna på musik..
sen började lite folk komma, Carro Alle natta och Bella kom..
efter ett tag kom ett gäng till, lina bland annat :)
sen så gick vi ner på stan till marie, där dom hade fest, en massa folk var där med..
hade så himla kul, så man glömde bort tiden..
sedan bar det av mot krogen, var såååån himla KÖ!! shit pommes.. liksom vi kom in där kl 01.00
ide egentligen att gå in? men men, skaka litre rumpa iaflllfal!!
och jag kan ju tala om att det kändes verkligen att man inte dansat på ett tag!! :D
träffade en massa älskade människor!!
TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!!!!
och jag som trodde jag skulle må dåligt idag, men icke! mår superbra fakitskt!
är lite tröttare bara, men jag och lukas tog en powernap när jag kom hem :D

hade så HIMLA roligt så det är inte sant!!!

bilder kommer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0