da da da aaaa ...

nu har jag röjt undan i lägenheten, gud så skönt!
jag har även hunnit med att baka en skickerskaka och choklad bollar..
vet inte om jag orkar göra tårtan idag, har ingen elvisp.............
kan slänge ihop den imorgon när jg vaknar ist, hatar när saker stått i kylskåp för länge!!

iallfall så sover amanda här idag ;p ovanligt. not! men det är kul, skönt att hon gör mig sällskap när man är ensam.. iband kan det också vara skönt!!

lukas sover för fulla muggar, förstår inte vad det vart med han idag då...
ätit hela dagen känns det som, till och med gröt två gånger!!!
haha, lillgubbenm växer :) man hinner inte med!!

nu är det bara ett tag kvar sedan fyller jag 21. ;D
skönt att ha den där dagen avklarad, jag tycker inte om att fylla år mer! ;p
äldre och äldre... typ inget bra att se fram emot..  ;);)

men jag blir iallafall "krogenmyndig" i usa.. där är det 21 år.. haha :)

puss






första mötet, jag får se dig för första gången lukas!! jag älskar dig över hela mitt hjärta!!!!!!!!!!
det är obeskrivligt hur man kan älska någon så fruktansvärt!!


mys med moster



ANDREAS ... i dont forget you. never in my hole life my star<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0