broken.

jag mår så sjukt jäkla dåligt idag
jag vet inte vad som händer inom mig,
jag gråter och gråter..
kan det vara att det snart är ett år sedan du lämnade mig, oss andreas!
jag förstår ingenting och känner mig fruktasnvärt vilsen.
ondare gör det av att ingen verkligen förstår,
och tror att det bara är att sopa det under en matta.
men så är det inte, jag har ont i mitt hjärta varje jäkla dag,
och jag önskar jag kunna få ut det,
kunna prata om det? så det kanske vart bättre.
men ingen vill prata om det? ingen vågar prata om det.
fast jag önskar, jag vågar nog inte själv.

jag är helt tom i mig själv.
jag kan inte se någon glädje alls.
vad fan är det som händer?!?!

hade jag inte haft lukas, hade jag gett upp för länge sen!!!
lukas är det ända jag kämpar för, den ända jag går upp för vajre morgon
och den ända jag älskar på djupet av mitt hjärta <3 ångrar inte dig en sekund min älskade hjärteliten!!

att tiden bara kan rinna iväg?
att den inte stannar, och här står jag.. ser allting bara flyga förbi och inte
kan jag göra någonting åt det heller!!!

alla klagar på sina problem hit och dit,
dom har bråkat med någon.. så dom mår dåligt
dom har problem med sin pojkvän/flickvän och mår dåligt..
men vad gör jag?!

vad har jag kvar?! jag är helt ensam i detta.
jag gråter så mycket, ingen vet!
för ingen frågar..


det värsta är att alla frågar alltid hur det är; jag svarar det är bra.
men saken är den att det ÄR inte bra.. :(
det kommer aldrig vara bra.
det jäkla skrattet som gör ont i mig egentligen, eller det som får mig må dåligt.

tack för att du finns lukas, utan dig skulle jag inte klara mig en sekund..

en dag ser jag ljuset!


En droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad att du och jag kanske kunna sluta tillsammans
Det är som att jag önskar mig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta ,för att du är
min himmel

Jag vill inte slösa helgen
Om du älskar inte mig, låtsas
Ett par timmar sedan är det dags att

Som mitt tåg rullar ner för östkusten och jag undrar hur ni kan hålla er varm
Det är för sent att gråta
Allt är trasigt för att kunna gå vidare
Och ändå kan jag inte låta dig vara
De flesta nätter jag knappt sova
Ta inte vad du inte behöver från
mig
Jag var en flicka som älskade en man som en liten kille



Kommentarer
Postat av: frida-19 år & mamma till Lovis

jag älskar er .. tänker på er <3 :'/

2011-01-06 @ 23:27:44
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Malin

jag förstår dig, iallafall lite har inte vart med om att mista någon som stått en så nära, men jag kan tänka mig hur det är. Det måste vara väldigt jobbigt men tänk såhära du har Lucas så ge aldrig upp! Jag har själv mått väldigt dåligt länge nu och när folk frågar hur ja mått så säger jag också att det är bra, jobbigt är det. Man vill bara ha någon att prata ut med.. Men det finns faktiskt ingen som förstår iallafall ingen som förstår mig, kanske är annat med dig?. Du har det nog inte lätt men du har världens sötaste unge och kämpa för det! kämpa för er jag vet att du klarar det.

Kram

2011-01-07 @ 01:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0