bloggtorkaa

gud så dålig jag är på att uppdatera..
måste verkligen skärpa mig!
och jag måste börja lägga upp bilder med..
jag vet ju själv hur tråkgit det är att sitta o läsa en blogg däör dom bara skrikver och skriver
utan bilder!!!!!!!!!! haha!!
idag så har jag umgåts med dom bästa tjejrna, vi har varit i gävle för att malin skulle uppgradera till en iphoniiiee,
avensjuk som få!!!!! jag vart på lurad en jag med, men som tuuur va kunna jag säga nej *( hade sagt ja om det inte var fucking telenor ) :) haha..
iallfalls en åkte vi till valbo för att jag skulle köpe en barnmatstol till lukas, me nej dom var slut..
vart lite annat skit, som ett disksäll och ljus ;D
sedan for vi vidare, till American pizza place för att köpa mat, mums i kulan!
åkte hem till malin för att äta ;D och sedan mådde vi alla svin illa, måste ha vart nått med maten,
kände mig full ?! haha.. uscha!!

sedan har jag tvättat idag, vad duktig jag är ! :)
nu har jag nyss fått lukas att sova, och jag kan äntligen sova!!

från & med imorgon lovar jag att bättra mig!

peace ! <3



ANDREAS STRÖMLÙND, forever and always <3











älskade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0