altansov

nu sover lukas i vagnen å altan igen, han sover så underbart skönt när han ligger där :)
när han vaknar ska han få smaka lite morotspure :D namn namn !!! :D
jag har plockat lite, tänkte dammsuga med, men jag är så rädd att jag inte hör om han skriker,
jag sitter ju med altan öppen, inte helt men lite..
sen lär jag ju springa och kolla till han hela tiden.. sån är jag :) "andas han"!
så himla nojjig, varför skulle han inte göra det liksom?
näe nu fick jag skuldkänslor för jag sa sådär med så nu lär jag kika till han igen, snart!!

jag måste ju passa på att ha lite egentid, jag får ju nästan aldrig det, förutom när han
somnar och det är ju efter 00.00 han siver för natten, eller iaf längre stunder..
och det är inte så roligt att hitta på masas då, jag kan tex inte ställa mig och dammsuga... ;D

jag har laddat hem första säsongen av true blood, UNDERBART!!!
så nu har jag mycket att göra om nätterna när han soer och jag inte kan sova?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0