åhhh

bra början på dagen..
började med att lukas ramalde ner från soffan, med huvudet först..
världens smäll och jag fick panik.
han låg bara tyst och tittade på mig.. ( typ som mamma snälla jag har jätte ont ta upp mig)
sen skrek han så himla myckert, man såg verkligen hur ont han hade!!!
och jag skrek och grinade av ren chock.. vad skulle jag göra?
jag sms:ade till en massa för såklart hade jag inge pengar på mobilen..
tyillslut ringde eka upp. jag berättade vad som hänt, tror inte hon hörde så mycket
pga att jag grina.. hon skrek iaf ring ambulans..
sagt och gjort, så ringde jag 112...
dom kom efter ett tag .. :( undersökte min älskling..
som *TUR var så vart det inget..
han spydde lite oc h fick  en liiiiten bula i huvudet!!:(:(
mammas hjärta!!


Kommentarer
Postat av: sophie

Paaaaanik !!! fy va hemskt !!! :( <3

2011-01-25 @ 13:44:53
URL: http://milfodilf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0