<3

tänk att du levde för ett år sedan vid det här laget andreas..
tänk att det bara är 24 dagar kvar tills det äckliga jäkla datumet du försvann ifrån MIG!!! :'(
24 januari 2010.. ett oförglömligt mörkt datum!
jga darrar i hela kroppen, av rädsla..
av en tanke som säger att du verkliegn itne kommer tillbaka mer..
du gör alltså inte det? ett år har snart gått, och jag tror fortfarande att du komemr tillbaka.
att du är inte borta! jag hadew önskat det iaf..
älskade andreas strömlund!
jag älskar dig!



kvällen igår var iallfall jätet mysig :)
nu har jag nyss gett lukas mat och nu ligger han å pratar med pappa..
är nämligen uppe i jäderfors hos pappa.
ska snart åka hem, för jag ska vara barnvakt åt världens finaste AVELINA :)
som jag har längtat efter henne!! <3

skriver mer sen-
köss

Kommentarer
Postat av: sandra

<3

2011-01-02 @ 23:05:03
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0