<3

hejhopp :)
idagf har det varit full rulle hela dagen :D
först var jag på föräldrargrupp mellan 10-11 sedan bar det av mot valbo med malin sandra elias och max :)
har haft en mysig dag där!!

jag är så himla förbannad på försäkrningskassan så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!
alltid något krångel, nu har jag fått för lite pengar så jag inte ens har råd med hyra, och hur kul är det då! :(

aja, imorgon ska vi på systemet och inhandla till helgen,sen shoppa mat :D
tqagga lördag!
ska ut på krogen för första gången på över ett år!!  :D:D

nu ska amanda springa till ica och köpa ben and jerrys !!
puss så länge




andreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas, i mina tankar hela tiden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0