<3

idag har jag umgåts med mamma & pappa, dom har varit här  :)
jag passade på att laga lax i ugn, gud vad god sån jag gör...
synd att lax är så dyrt :/ ..
iallfall så har jag nyss webbat med ida, ååååh äntligen fick jag se lilla milo..
hon har nyss fått barn :) milo sean hughes, vilket underverk <3

nu ligger lukas och leker med hans "mygga" haha.. prassslar och skallrar..
förösker hålla han vaken ett tag nu, så han sover hela natten.. kanske..

iallfall så fick han GRÖT idag, åh vad han tyckte om det. vela bara ha mer och mer..
synd att man måste ge så lite i början, men snart så :)

nu ska vi fortsätta kolla på fångarna på fortet, lukas börjar bli lite otålig med. :)


pussiss


a.s rest in peace my love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0