1 januari 2011

Äntligen är nyår över, det har varit så mysigt..
att tillbringa det med familjen för första året sen jag var femton..
tänk när jag var ute och söp mig full och trodde jag ägde världen ?
och nu sitter jag med min älskade son i min famn och bara ler när jag ser honom.
du är oersättligt lukas, och mamma älskar dig mer än någonting annat <3

Sebbe Emil Alle rasmus Malin & nathalie var även med hemma hos pappa idag,
underbart mysigt att få fira nyår med dom!! <3

bnu ska jag krypa ner brevid min älskade bebis och bara mysa, han sover redan och jag hoppas på att få sova länge !!


pusspuss


här kommer massa bilder från 2010, året som bara flög förbi!


Kommentarer
Postat av: johanna

nejmen gud så gullig han är :)

2011-01-06 @ 10:14:45
URL: http://johannanej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0