thahaa

idag var vi uppe med tuppen, eller före till och med ;) haha..
kl 06.30 slog dom två blå upp :) då var älskling jätte pigg..
jag tyckte det inte var någon ide att göra så han somnade om så lät han ligga brevid mig i sängen
och mysa ett tag sen gick vi in å duscha, för vi skulle ju på babymassage idag!!

hah det är nästan omöjligt att massera honom nu när han har lärt sig vända !!
han ska vända sig hela tiden och kolla vad alla nadra gör:) älsklo...

nu har jag nyss ätit lite, och sitter här i soffan, är sjuk hängig idag.. samma lukas med han har sovit ganska mycket tycker jag, eller så är det dagen som gåt fort!!!

kommer bilder sen!


andreas andreas andreas, i mitt huvud hela tiden!
varför älskling... jag önslar du var kvar nu.. eller hela tiden!
så jag får krama om dig och ha dig nära och veta att du finns kvar!!
någonstans finns du, men inte vid mig :( jag vet att du följer oss, men jag vill
kunna prata med dig, krama dig :(
tänk att jag ALDRIG mer kommer få höra din fina röst, eller se dina underbara ögon..
eller bara ligga å hålla om dig ocjh känna din värme :( aldrig mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0