promenixaa

hallååååjs!!

idag ska ni veta.. har det varit en riktigt jobbig dag.. haha :)
det började med att ida ringde mig och fråga om jag kunna öflja med henne till BVC med henne son
klart jag kunna det tänkte ändå ta en promenad... och det tar typ 40 min att gå dit..
så då gick vi dit i världens fart.. hon typ 10 m framför mig hela tiden, eftersom det var så halt och mina klackisar som jag hade på mig bara gled och gled... fyfan!!
sen gick vi iallfall världens omväg dit!! efteråt gick vi å handla på ica.. massa grönsaker och frukt, eftersom det är de ända jag får äte då...
sen gick vi hemåt, och då följde jag med ida till hantverkarbacken, as lååångt..
var där ett tag, drack kaffe och prata:)
sen vandrade jag hemåt igen, så man kan ju säga att jag har gått heeela dagen..
säkert 4 timmar sammanlagt, och då har jag lite ont från ZUMBAN igår också..
men vill man hålla formen så!!

sen när jag kom hem runt 6, så sprang jag ut i tvättstugan tog en tid kl 19.00-23.00
och jag har tvättat så himla mycket, mina kläder+amandas+alex+ att mamma hade lite kläder här!!
jag vet, mitt hem är deras avlastningsplats ;) haha!!
sammanlagt vart det 8 maskiner, så skulle altl centifugeras och torktumlas!!
och en tvättmaskin lära jag tvätta om för det lukta skit! ;p

så nu är jag äntligen klar med allt, amanda och jag sitter och myser i soffan, jag har skärt upp lite gurka och gjort apelsinklyftor mums i kulan!!!

lukas sover sedan kanske en halvtimme tillbaka, svårsövd idag han älsklingen :)
är väll för promenaden, han sov ju hela tiden..
förutom när jag var inne på ica (mitt gamla jobb) där några skulle kolla på honom då titta dom små blå upp :D

orkar itne skriva mer nu, men imorgon uppdt jag mer.. pussssssssään















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0