någonannan gång någonannan stans ska vi ses igen...



när jag ser dig gå iväg, då känner jag
det finns andra vägen som vi kunna valt..
nu är du borta och jag glömmer aldrig.
hur bra vi var..
har ett hål i mitt hjärta en du lämnade mig
hur ska jag fylla allt tomrum efter dig?
du var allt jag någonsin önskat mig
snälla kom tillbaks....

för jag saknar dig och jag längtar,
jag drömmer om dig...
för jag saknar !!!!!!!!!

vart jag än går, så minns jag dig.
du har allt som någoinsin betydde något för mig..
jag saknar dig så, var är du nu ?!?!
varför lämnade du mig :'(:'(
alla gånger som jag drömt om dig..
det känns som att världen har övergivit mig..
alla gånger som du vart i  min famn..
var är du nu :'(


snälla komm tillbaka andreas..

an




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0